Erstatnings-Advokat.no® har bistått ved en mengde saker som er blitt løst ved forhandlinger med forsikringsselskapene eller gjennom rettssaker. Spør oss om din skade gratis.

Saker om personskade:

Skaden kan skyldes:

• Ulykke i trafikk eller på jobb
  • Yrkesskade (jobb / arbeidsgiver, skole, militæret / forsvaret, løsemidler, ulykker, kuttskader, fall - kort sagt alle mulige skader i forbindelse med jobb / verv).
  • Vold, spark, fysisk skade etter vold
  • Under avtjening av verneplikt / førstegangstjeneste i militæret (yrkesskade i militæret).
  • Som FN-soldat. Posttraumatisk skade (PTSS).
  • Trafikkskade må meldes til forsikringsselskap og politi. Yrkesskaden må varsles til arbeidsgiver, forsikringsselskap og NAV.

Skadebehandling og erstatningsoppgjør innenfor følgende bransjer:

Personskadeforsikring, herunder bl.a.:

• yrkesskade/yrkessykdom
  • annen sykdom
  • fritidsskade/ulykkesskade
  • dødsfall/gruppeliv
  • kritisk sykdom
  • helseforsikring

- Loss of licence
- Eierskifteforsikring
- Ting og ansvarforsikring
- Brann/vann/kombinert for både privat-og/eller næringsvirksomhet
- Gjeldsforsikring
- Regresskrav

Uansett skadetype, er det første vi gjør å få forsikringsselskapet til å bekrefte at de betaler for advokaten. Du skal ikke betale noe før disse forholdene er sjekket ut. Spør oss om din skade gratis.