Erstatning fra andre forsikringer

Erstatning fra andre forsikringerErstatningsadvokaten vil gjerne forhandle med øvrige forsikringsselskaper ved personskadeoppgjør. Forsikringer som ulykke, reise, ved uførhet, sykdom og rettshjelpsdekning, vil man undersøke om kan gi deg ytterligere tapsdekning. Visste du for eksempel at noen ganger kan ditt kredittkort gi deg erstatning ved ulykke?

Forsikringsselskapene sparer store beløp fordi mange som har krav på forsikring og erstatning, ikke krever oppgjør fra forsikringen eller ikke kontakter advokat i tide.

I forbindelse med sykdom kan du få erstatning selv om ingen har skyld i sykdommen. Dette gjelder for eksempel gjennom private eller arbeidsgivers forsikringer. Livs- eller uføreforsikringer og gjeldsforsikringer er eksempler på dette.

Ved ulykker må egne og arbeidsgivers forsikringsvilkår undersøkes. Skjedde skaden i trafikken vil ofte fører- eller passasjerulykkesforsikring kunne gi erstatning.

Personskadeerstatning er ofte så komplisert at det er vanskelig for den enkelte selv å finne ut av sine rettigheter. Det er derfor viktig å få avklart hvilke muligheter man har til å få juridisk bistand.

Spør oss i Erstatnings-Advokat.no® om bistand

Ta kontakt med oss i dag, så hjelper vi deg på vei. Ta gjerne kontakt med Erstatnings-Advokat.no® på telefon 22441488 / post@erstatnings-advokat.no eller bruk skjema til høyre.